Επειδή ύσθερα από την περίπτωση του Πατστίτσιου τείνω την αποφυγή αναρτήσεων στο Ρουφιανοβιβλίον η κύρια προβολή της δουλειάς μου προτιμώ να αναρτάται εδώ. Επειδή όμως δια το συγκεκριμένον πόστ δεν πιστέυω να κινηθή κανένας εισαγγελεύς (άν γίνη κάτι τέτοιο αυτό σημαίνη οτι οχι μόνον πιάσαμε πάτο αλλά πάμε δια τον υπονόμους) το ανάρτησα στο Φλάντζοβιβλίον μου αλλά κε στου Jungle Report.
Ουχί δεν είναι αυτός, διατί πρώτον δεν θα ήθελα να ταυτίσω κάποιον γνωστό Ελλην με την φουστανέλα (όσο κε αν μου είναι συμπαθής ο συγκεκριμένος), δεύτερον δεν ήθελα να υπάρχη καμιαν σύγκρισιν με το πανηγυράκι της Γιουροβίζιον. Ο κύριος επιλέχτηκε καθαρά φυσιογνωμικά να θυμίζη Έλλην της Επαναστάσεως ακριβώς όπως θα σχεδιαζόταν "ο τσολιάς" σε κάποια γελοιογραφίαν.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με με γνωστό ρεμπέτη σε συγκρότημα σκά είναι απολύτως συμπτωματικήν, Dr.Φλάντζας
Καλησπερα δοκτωρ. Συγνωμη για το ασχετο με το θεμα σου σχολιο μου, αλλα... μου δημιουργηθηκε ενα ψυχολογικο προβλημα, και σε ποιον αλλον θα το ελεγα αν οχι στον γιατρο που με κουραρει.
Χτες το απογευμα που προσπαθουσα να ενημερωθω για την επικαιροτητα, ψαχνοντας διαφορα μπλογκ, επεσε το ματι μου στο protagon.gr το εξης αρθρο του κυριου Πετρουλακη: http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=22525 Αφου πηγα κι αγορασα παξιμαδια για να μου φυγει η αναγουλα που μου προκαλεσε, αποφασισα να αφησω κι εγω ενα σχολιο, καπως λαιτ απ' ο,τι ειδα μετα που το διαβασα. Η αναγουλα ομως επανηλθε δριμμυτερη σημερα που ξαναμπηκα και ειδα στα σχολια να συμφωνουν παρα πολλοι με τον αρθρογραφο. σκεφτηκα μηπως εγω ειμαι ο ανοητος που δεν βλεπει το σοβαρο εργο της κυβερνησης αλλα ασχολουμαι με λεπτομερειες, οπως οι ζωες ανθρωπων και διαφορες αλλες παραπλευρες απωλειες, ωστοσο εκανα ακομη μια προσπαθεια με ακομα ενα μου σχολιο. Μιας και δεν το βλεπω να δημοσιευεται, συμπεραινω πως για το protagon.gr δεν ενοχλει τοσο η εξαθλιωση των ελληνων, οσο η αναδειξη αυτης της εξαθλιωσης. Μας χαλαει δηλαδη την εικονα της ελλαδας στο εξωτερικο, οπως οι απεργιες και οι κινητοποιησεις των εργαζομενων. Και να σκεφτεις, δεν εγραψα και κανα τρομερο σχολιο, μονο αυτο εδω:
{> Ξαναδιαβαζοντας και σημερα αυτο το θεμα οπως και μερικα σχολια που συμφωνουν με τις θεσεις του κυριου Πετρουλακη, συμπεραινω πως θα πρεπει να εχουμε τον νου μας να μην πεθανουμε εξ αιτιας της μιζεριας που μας προκαλεσαν, γιατι θα μας κατηγορουν κι απο πανω για αφελεια και αμορφωσια. > Αν παρ' ολα αυτα δεν μπορεσουμε να το αποφυγουμε, ας πεθανουμε τουλαχιστον με αξιοπρεπεια σε μια ακρη σιωπηλα, χωρις γκρινιες και αντιδρασεις, γιατι τους χαλαμε την ηρεμια και την αισθητικη οταν θα μας βλεπουν στα χαρτοκουτια στη μεση του πεζοδρομιου. > Θα γραφει την αλλη μερα ο κυριος Πετρουλακης: > ''Κοιτα που ηρθε να πεθανει απο την πεινα ο λετσος, διπλα απο το σπιτι μου για να μου γυρισουν τα αντερα απο την βρωμα του πτωματος και να τον παρουν οι τηλεοπτικες καμερες, θελοντας ακομα και τον θανατο του να τον χρησιμοποιησει για μικροπολιτικες σκοπιμοτητες''}
Ετσι λοιπον καταλαβα πως η αηδια και οι αναγουλες δεν προκειται να μου φυγουν ευκολα... οποτε... εχεις τιποτα καλυτερο να μου δωσεις απο τα παξιμαδια?
Ο κος Πετρουλάκης στην προσπάθεια του να απενεχοποιήση τυχόν ηθικούς αυτουργούς κάνη το λογικό άλμα να εξισώση την ενστικτώδη ανάγκη επιβίωσης με την την κοινωνική ανάγκη του να έχης ένα αυτοκίνητο να κινηθής. Αυτό κε μόνον μπορη να θεωρηθή φάουλ. Παραπάνω από 20 αιώνες έχη επιβιώση ο άνθρωπος χωρίς αυτοκίνητο. Ποιο μεγάλη ανακάλυψη θεωρείται η φωτιά από την ρόδα κε ακόμα μεγαλύτερη από τις μηχανές εσ. καύσεως! Διατί άραγε;
Κε ίσως εδώ να μην μιλάμε τόσο καθαρά δια κάποιο φόνο όμως είναι σίγουρο πως έχουμε να κάνουμε με την εγκληματική αμέλεια του κράτους. Όταν μια πολυκατοικία επί παραδείγματος δεν έχη γερά θεμέλια να αντέξη από ένα φυσικό σεισμό (όχι ακραίο μάλιστα)όταν κατεδαφιστή από αυτόν κε υπάρχουν θύματα, τον πρώτο που ψάχνης αν φταίη είναι αρχιτέκτονας.
Κε αυτή τη περίοδο ζούμε σε "ασταθή σπίτια" με "αρχιτέκτονες" που αδιαφορούν δια την ασφάλεια τους. Οπότε ποιος φταίη; Φταίνε κάποια παιδιά που δεν γνώριζαν πως να ζεσταθούν με ασφάλεια; Όπως επισημαίνετε κε εσείς κε Γρυλάκο σε ενα σχόλιον σας, είναι υποχρεωμένα να το γνωρίζουν, όταν γεννήθηκαν σε μια κοινωνία που δεν τους δίδαξε ότι χρειάζονται ξανά ένα μαγκάλι δια δια ζεσταθούν; ...Όταν ίδια η παιδεία της κοινωνίας κατάντησε πολύ χαμηλή. Τι να γνωρίζουν λοιπόν;
Άμε λοιπόν στο Διάολο η ανύπαρκτη αυτή υποτακτική Κυβέρνηση κε τα "παπαγαλάκια" της που δεν νοικιαστήκανε ποτέ δια την επιβίωση των "παιδιών" τους. 'Αμε κε όλοι εκείνοι που τολμάνε εκ των υστέρων κα κατηγορούνε εκείνους που φωνάζουν δια "καπήλευση νεκρών" κυρίως όταν οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι δια την καπήλευση της ζωής τους.
Κακό ψόφο (συμπεριλαμβανομένης της έννοιας του πολύ κρύου) να έχουν κε δεν ακούω κουβέντα, Dr.Φλάντζας.
Καθυστερόγραφο ένα: Πώς σας φαίνεται αυτό το χάπι, κύριε Γρυλάκο; Δείτε σαν ένα υπόθετο που θα αφήσω στα σχόλια του δια τον δικό σας/μας πόνο. Τελειώσαν πια οι παστίλιες, τα καραμελάκια κε οι τσίχλες. Ότι παίρνουν από δώ κε εμπρός θα το παίρνουν πρωκτολογικώς.
Καθυστερόγραφο δύο: Θυμόμαστε τι λέη κε ο Χατζιδάκις δια την Μορφή του Τέρατος: Οσο την συνηθίζουμε, τόσο μας αρέση κε περισσότερο. Οπού "Τέρας" βάλτε Κυβερνητική Αδιαφορία.
ΚΟΡΥΦΑΙΟ! ΒΑΛΕ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΛΙΝΚ ΤΟΥ FACEBOOK ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί Άνεργοι Δημοσιογράφοι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ύσθερα από την περίπτωση του Πατστίτσιου τείνω την αποφυγή αναρτήσεων στο Ρουφιανοβιβλίον η κύρια προβολή της δουλειάς μου προτιμώ να αναρτάται εδώ. Επειδή όμως δια το συγκεκριμένον πόστ δεν πιστέυω να κινηθή κανένας εισαγγελεύς (άν γίνη κάτι τέτοιο αυτό σημαίνη οτι οχι μόνον πιάσαμε πάτο αλλά πάμε δια τον υπονόμους) το ανάρτησα στο Φλάντζοβιβλίον μου αλλά κε στου Jungle Report.
Καλή ξελευτεριά
Dr. Φλάντζας
Δόκτωρ,ο φουστανελάς είναι ο Αγάθωνας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε Τσάμπα Νίντζα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυχί δεν είναι αυτός, διατί πρώτον δεν θα ήθελα να ταυτίσω κάποιον γνωστό Ελλην με την φουστανέλα (όσο κε αν μου είναι συμπαθής ο συγκεκριμένος), δεύτερον δεν ήθελα να υπάρχη καμιαν σύγκρισιν με το πανηγυράκι της Γιουροβίζιον. Ο κύριος επιλέχτηκε καθαρά φυσιογνωμικά να θυμίζη Έλλην της Επαναστάσεως ακριβώς όπως θα σχεδιαζόταν "ο τσολιάς" σε κάποια γελοιογραφίαν.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με με γνωστό ρεμπέτη σε συγκρότημα σκά είναι απολύτως συμπτωματικήν,
Dr.Φλάντζας
Καλησπερα δοκτωρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνωμη για το ασχετο με το θεμα σου σχολιο μου, αλλα... μου δημιουργηθηκε ενα ψυχολογικο προβλημα, και σε ποιον αλλον θα το ελεγα αν οχι στον γιατρο που με κουραρει.
Χτες το απογευμα που προσπαθουσα να ενημερωθω για την επικαιροτητα, ψαχνοντας διαφορα μπλογκ, επεσε το ματι μου στο protagon.gr το εξης αρθρο του κυριου Πετρουλακη:
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=22525
Αφου πηγα κι αγορασα παξιμαδια για να μου φυγει η αναγουλα που μου προκαλεσε, αποφασισα να αφησω κι εγω ενα σχολιο, καπως λαιτ απ' ο,τι ειδα μετα που το διαβασα.
Η αναγουλα ομως επανηλθε δριμμυτερη σημερα που ξαναμπηκα και ειδα στα σχολια να συμφωνουν παρα πολλοι με τον αρθρογραφο.
σκεφτηκα μηπως εγω ειμαι ο ανοητος που δεν βλεπει το σοβαρο εργο της κυβερνησης αλλα ασχολουμαι με λεπτομερειες, οπως οι ζωες ανθρωπων και διαφορες αλλες παραπλευρες απωλειες, ωστοσο εκανα ακομη μια προσπαθεια με ακομα ενα μου σχολιο.
Μιας και δεν το βλεπω να δημοσιευεται, συμπεραινω πως για το protagon.gr δεν ενοχλει τοσο η εξαθλιωση των ελληνων, οσο η αναδειξη αυτης της εξαθλιωσης.
Μας χαλαει δηλαδη την εικονα της ελλαδας στο εξωτερικο, οπως οι απεργιες και οι κινητοποιησεις των εργαζομενων.
Και να σκεφτεις, δεν εγραψα και κανα τρομερο σχολιο, μονο αυτο εδω:
{> Ξαναδιαβαζοντας και σημερα αυτο το θεμα οπως και μερικα σχολια που συμφωνουν με τις θεσεις του κυριου Πετρουλακη, συμπεραινω πως θα πρεπει να εχουμε τον νου μας να μην πεθανουμε εξ αιτιας της μιζεριας που μας προκαλεσαν, γιατι θα μας κατηγορουν κι απο πανω για αφελεια και αμορφωσια.
> Αν παρ' ολα αυτα δεν μπορεσουμε να το αποφυγουμε, ας πεθανουμε τουλαχιστον με αξιοπρεπεια σε μια ακρη σιωπηλα, χωρις γκρινιες και αντιδρασεις, γιατι τους χαλαμε την ηρεμια και την αισθητικη οταν θα μας βλεπουν στα χαρτοκουτια στη μεση του πεζοδρομιου.
> Θα γραφει την αλλη μερα ο κυριος Πετρουλακης:
> ''Κοιτα που ηρθε να πεθανει απο την πεινα ο λετσος, διπλα απο το σπιτι μου για να μου γυρισουν τα αντερα απο την βρωμα του πτωματος και να τον παρουν οι τηλεοπτικες καμερες, θελοντας ακομα και τον θανατο του να τον χρησιμοποιησει για μικροπολιτικες σκοπιμοτητες''}
Ετσι λοιπον καταλαβα πως η αηδια και οι αναγουλες δεν προκειται να μου φυγουν ευκολα...
οποτε...
εχεις τιποτα καλυτερο να μου δωσεις απο τα παξιμαδια?
Αγαπητέ κύρθε Γρυλάκο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κος Πετρουλάκης στην προσπάθεια του να απενεχοποιήση τυχόν ηθικούς αυτουργούς κάνη το λογικό άλμα να εξισώση την ενστικτώδη ανάγκη επιβίωσης με την την κοινωνική ανάγκη του να έχης ένα αυτοκίνητο να κινηθής. Αυτό κε μόνον μπορη να θεωρηθή φάουλ. Παραπάνω από 20 αιώνες έχη επιβιώση ο άνθρωπος χωρίς αυτοκίνητο. Ποιο μεγάλη ανακάλυψη θεωρείται η φωτιά από την ρόδα κε ακόμα μεγαλύτερη από τις μηχανές εσ. καύσεως! Διατί άραγε;
Κε ίσως εδώ να μην μιλάμε τόσο καθαρά δια κάποιο φόνο όμως είναι σίγουρο πως έχουμε να κάνουμε με την εγκληματική αμέλεια του κράτους. Όταν μια πολυκατοικία επί παραδείγματος δεν έχη γερά θεμέλια να αντέξη από ένα φυσικό σεισμό (όχι ακραίο μάλιστα)όταν κατεδαφιστή από αυτόν κε υπάρχουν θύματα, τον πρώτο που ψάχνης αν φταίη είναι αρχιτέκτονας.
Κε αυτή τη περίοδο ζούμε σε "ασταθή σπίτια" με "αρχιτέκτονες" που αδιαφορούν δια την ασφάλεια τους. Οπότε ποιος φταίη; Φταίνε κάποια παιδιά που δεν γνώριζαν πως να ζεσταθούν με ασφάλεια; Όπως επισημαίνετε κε εσείς κε Γρυλάκο σε ενα σχόλιον σας, είναι υποχρεωμένα να το γνωρίζουν, όταν γεννήθηκαν σε μια κοινωνία που δεν τους δίδαξε ότι χρειάζονται ξανά ένα μαγκάλι δια δια ζεσταθούν;
...Όταν ίδια η παιδεία της κοινωνίας κατάντησε πολύ χαμηλή. Τι να γνωρίζουν λοιπόν;
Άμε λοιπόν στο Διάολο η ανύπαρκτη αυτή υποτακτική Κυβέρνηση κε τα "παπαγαλάκια" της που δεν νοικιαστήκανε ποτέ δια την επιβίωση των "παιδιών" τους. 'Αμε κε όλοι εκείνοι που τολμάνε εκ των υστέρων κα κατηγορούνε εκείνους που φωνάζουν δια "καπήλευση νεκρών" κυρίως όταν οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι δια την καπήλευση της ζωής τους.
Κακό ψόφο (συμπεριλαμβανομένης της έννοιας του πολύ κρύου) να έχουν κε δεν ακούω κουβέντα,
Dr.Φλάντζας.
Καθυστερόγραφο ένα:
Πώς σας φαίνεται αυτό το χάπι, κύριε Γρυλάκο; Δείτε σαν ένα υπόθετο που θα αφήσω στα σχόλια του δια τον δικό σας/μας πόνο. Τελειώσαν πια οι παστίλιες, τα καραμελάκια κε οι τσίχλες. Ότι παίρνουν από δώ κε εμπρός θα το παίρνουν πρωκτολογικώς.
Καθυστερόγραφο δύο:
Θυμόμαστε τι λέη κε ο Χατζιδάκις δια την Μορφή του Τέρατος: Οσο την συνηθίζουμε, τόσο μας αρέση κε περισσότερο. Οπού "Τέρας" βάλτε Κυβερνητική Αδιαφορία.
δεν ξερω τι του αφησες (αν του αφησες) στα σχολια, ουτε εγω το βλεπω ουτε κι εσυ θα το δεις ποτε δημοσιευμενο.
Διαγραφή