Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Το φουμάριν εστί φιλοσοφίν

Ως μιαν ύστατην προσπάθειαν να σωθή η οικονομίαν της ιστορικής Καραγκιοζλάδος μόλις ολίγον καιρόν απεφάσισε να φορολογήση την συνηθισμένη εκείνη ομάδαν που την πατάη πάντα, τους καπνιστάς. Ξεχνώντας φυσικά οτί εκείνοι ήτω οι πρώτοι εις την ιστορίαν που εφεύρεσαν το κάπνισμαν. Αι παρακάτω αρχαιολογικάς ανακαλύψεις το αποδεικνύουν.


Διαφημιστικήν επιγραφήν που βρέθηκε σε ανασκαφάς της Αθήνας.


Εικόναν μελανόμορφου αγγείου οπού δείχνη έναν καπνιστή της εποχής που κάνη διάλειμαν δια τσιγάρον .

Να επισημάνομεν εδώ πώς κε οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι της αρχαίας Καραγκιοζλάδος ήτω μανιώδης καπνιστάς όπως άλλωστε έχουν σμυλευθλή πάνω είς τα ιεράν μάρμαραν.


Αριστοτέλης με ένα κλασσικόν κε πάντα διαχρονικόν τσιγάρον.


Πλάτωνας με πούρον που από κει βγήκε κε η έκφρασιν "Πλατωνικόν Πούρον".


Κε ένα άγαλμαν του Σωκράτη ο οποίος μάλισθα εφουμάριζε κάτι πιό μερακλίδικον.

15 σχόλια:

  1. Κύριε Δόκτορ μου, αι αποκαλύψεις σας - όπως πάντα - συγκλονιστικαί. Μένω άφωνος, άναυδος, κεραυνόπληκτος. Η Καραγκιοζλάς, θα σας ευγνωμονεί αιωνίως.

    Πάντα δικός σας,
    Γκρούεζας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ μένω άφωνος και θεμιστοκλέους γωνία!
    Αυτή η προδοτικήν κυβέρνησις δεν θα αφήσει όρθια ούτε τα ιερά και τα όσια.
    Ας τηρούσε έστω τις υποσχέσεις της, να κάναμε όλοι των Σωκράτη τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ συνάδελφε Dr Φλάντζα μιας και είμαι φοιτητής της ένδοξής ιατρικής επιστήμης θα ήθελα να μου πείτε τι να πώ σε όλους εκείνους τους αρχαιολάγνους παρτουζιάρηδες που μου έχουν διογκώσει τους όρχεις με το ζήτημα της καθαρότητας των πνευμόνων των αρχαίων Ελλήνων και της παρθενιάς των αθώων κορασίδων???

    Πως μπορώ και με ποια επιχειρήματα συνάδελφε μπορώ να τους απαντήσω...

    ΥΓ
    Θα ήθελα να σου κάνω και κάποιες ιατρικές επισημάνσεις και θα ήθελα την γνώμη σας Γιατρέ
    Ο κύριος
    ΓΑΠ έχω καταλήξει ότι πάσχει απο σύνδρομο burnout και έχω καταλήξει στην διάγνωση ότι το έχει μεταδόσει σε όλη την Χώρα, εξαιρείται ο χώρος του ΚΚΕ που πάσχει απο Σταλινίτιδα
    και ο χώρος των εξαχρείων που πάσχει αντιεξουσιαστική-αντιμπατσική ίωση...

    Θα ήθελα τις παρατηρήσεις σου...συνέχισε να κάνεις επιστημονικές ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tρίζουσι τα ιερά κόκκαλα των αρχαίων ημών προγόνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι εγώ γιατρέ μου φουμάρω αλλά δεν έφτασα εις τον έσχατο εξεφτελισμό να ανεβάσω post δια αυτήν την διαστροφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Παπακωσταντίνου προσπαθεί να μας βάλει σε μια οικονομική τάξη δια το καλόν της υγείας του και εσύ παίζεις με τα γραφικά σου .
    Εγω είμαι με τον Γωργάκη.
    Φούντα εις την γλάστρα μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα έπρεπε όμως να αναφέρετε Δρ, ότι ο αναπτήρας ΖΙΡΡΟ δεν είναι ΕΛ-ληνική ανακάλυψις, άλλα την δανειστήκαμε σαφώς από τους Μάγιας αφού ως γνωστών τα έθνη μας είχαν ανέκαθεν αδελφικές σχέσεις (μην πάει ο νους σας εις το πονηρόν...) καθώς επίσης και αρίστη συνεργασίαν εις την διαστημικήν των τεχνολογία. Άλλωστε και η εφεύρεσις του αναπτήρος καθεαυτή, είχε ως αφορμήν την εκκίνηση των πυραυλοκινητήρων εσωτερικής καύσης, φυσικώς παραγώμενων φυσικών αερίων (ήτοι πυροκλάνια), με τους οποίους επροωθούντω οι κοσμοσφαίρες μας/των...

    Η αλήθεια πρέπει να λάμψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ κύριε Γκρούεζα:

    Με το μυστρί, την αξίναν κε το πυλοφόριον με βρίσκετε αυτήν την στιγμήν που ομιλούμε.

    Σκάω κε σκάβω,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Άγιε Αντιδρασέκιε:

    Αν περιμέντεν ακόμα από αυτή την προδοτικήν κυβέρνησιν ηνα θυμηθή την φουμαροσοφίαν του Σωκράτεως φοβούμε είσθε βαθειά νυχτούμενος καθότι προταιρεώτης έχη η πράσινην αναπτυξις την οποία βλέπετε πόσο καλά την αναπτύση.

    Ο πεινασμένος καρβέλαν ονειρεύεται,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητό Τεκνό της Πλατείως:

    Μπορείτε να τους πείτε από ένα στίχο του Σεφέρη, ένα απόσπασμαν από την ομιλίαν του Βασίλη Λεβέντη ή να τους ψάλετω τα κακοκάλαντα

    Ξεχάσατε τας συνιστώσας του (πάλε τότε) Συνωστισμού που πάσχουσι από λυψειδρείαν κε της Νέας Σαμαροκρατίας που πάσχουσι απο οπαδισμόν

    Απάντησον κε συνεχίζον,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή κυρίαν Πασταφλώραν:

    Ωσθε αυτο είναι πού ακούγετω κε κάνη "κρι κρί κρί" συνεχείαν.

    Λάδάκι,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ κύριε Χάμπιλις:

    Ο κος Παπακωσταστίνου του οποίου μου αρέσει πολύ το τραγούδι του "Δεν θα πεθάνομεν ποτέ κουφάλαν νεκροθαύτιε" είναι πρώτης άξεως υπουργάρας.

    Μας αγαπή κε σκεύτετω την υγείαν μας, αλλα πάνω από όλαν σκεύετω το πορτοφόλιον μας.

    Δια να μην τον παίρνετε από πίσω πάρτε του μία πίπα,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ κύριε Αλτάν:

    Αυτά περί Ινκας είναι ψευδή ιστορικάν στοιχείαν καθότι είναι της φύσεως φνωστόν οτι προέρχετω από τον αρχαίον καραγκιοζέλληνα Ζίππιο.


    Τα χαιρετίσματα μου στην ADA,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλτάν, αιρετικέ, εις την πυράν!

    Οι αρχαίοι Ελληνες ανακάλυψαν τα πάντα!

    Και το σιγαρέτον, και τον ζίππον! Επραγματοποιούντο μάλιστα και ζιπποδρομίαι, όπου οι ζιπποδρόμοι έφεραν τους ζίππους εις τους φουμαρίωνες, ήτινες ανέμεναν εις το τέρμα, και όστις ήναπτε και φούμαρε πρώτος, εστέφετο μετά στεφάνου ταμβάκου ομού τε και κανάβεως.

    Ούτα όπως μανθάνετε οι νεώτεροι και ενθυμείστε οι παλαιότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή Αόρατη Μελάνη...

    Δυστυχώς παραθέτετε πάρα πολλά στοιχεία εις τα οποία δεν δύναμαι να απαντήσω. Αλλωστε δυστυχώς δεν γνωρίζω τη λειτουργείαν του φώτοσοπ (αρχαία ελληνική λέξις από το φώτο=φως και το σοπ=σοπ), ώστε να δημιουργήσω δικά μου στοιχεία. Ετσι λοιπόν είμαι υποχρεωμένος να σας δώσω την ένδοξη απάντηση, την οποίαν θα έδινε και κάθε γνήσιος πρόγονός μας (αλλά και νεοΚαραγκιοζέλληνας), όταν του τελείωναν τα επιχειρήματα...

    ΑΝΤΕ ΧΕΣΤΗΤΕ!!!! :-Ρ

    Δεν έχω φυσικά κάτι προσωπικά μαζί σας, απλώς τυγχάνω και εγώ καραγκιοζέλληνας. Δεν είναι δυνατόν ένας Καραγκιοζέλληνας να έχει άδικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Που πονάτε, παρακαλώ;