Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Flantzopoly: Αι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί .

Επιτέλους το μεγαλόπνοον έργον της Φλάντζοπόλεως φτάνη είς το τέλος του!

Κλικάρετε είς την εικόναν ή εδώ, δια να παραλλάβετε τις σιδηροδρομικε κάρται.
Κλικάρετε εδώ, δια να παραλλάβετε το όπισθεν μέρος των Διαταγματων.
Κε άμα θέλετε ξανά την πλατφόρμα του παίγνου είς μεγάλο μέγεθος 50Χ50 cm, κλικάρετε εδώ.
Καλήν επιτυχίαν κε καλαί νίκαι!

-Ολα για την Φλαντζόπολη εδώ-


Υστερόγραφον:
Η αγαπητήν μας Trip εξέφρασε την επιθυμίαν να διαβαση ένα χειρόγραφο κείμενον της Κυρα-Φλάντζενας. Η αλήθεια είναι οτι έψαξα πάρα πολύ αλλα το μόνον που βρήκα είναι μίαν σημείωσις που μου έχε αφήση πάνω είς το ψυγείον πριν φύγη δια την εκκλησίαν. Την αναρτώ, μετά φόβου γυνής μου.






24 σχόλια:

  1. Αξιότιμε dr.Φλάντζα.
    Επιτέλους άλλο ένα έργο πνοής ολοκληρώθηκε.
    Μην είστε τόσο σεμνός πια. Κάντε εγκαίνια με φιλαρμονικές και σημαιάκια.Θα είμαστε όλοι εκεί όταν θα κόψετε την κορδέλα με το ψαλίδι ραπτικής της κυρα-Φλάντζαινας.
    Μόνο το βράδυ μην ξεχάσετε να το βάλετε στη θέση του, γιατί φοβούμαι πως θα σας στείλει να κοιμηθείτε επί του καναπέος για τιμωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστα Κυρια μου ,του τα καματε γραπτως, μηπως και , ως γειτονες ,ησυχασουμε ολιγον απο τας φωνητικας του εκτελεσεις.Αγαπητε μου ολοι τραγουδαμε εις το μπανιο αλλα δεν κανουμε και ετσι.Να ανεβειται και να τραγουδισεται στο ποιο ψηλοτερο βουνο ,ειναι ματαιοπονια να περιμενεται να σας ακουσει το βουνο απο το μπανιο σας .Σταματιστε επιτελους διοτι εχωμεν ζαρτιερας αντι για νευρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Δρ. Φλάντζα

    Τα συγχαρητήριά μου για την ολοκλήρωσιν του πονήματος της Φλαντζοπόλεως. Θα την παίζουμε όλοι από τούδε και στο εξής περιχαρείς ολημερίς και ολονυχτίς.

    Εδώ στα ξένα που βρίσκομαι είδα το χειρόγραφον της Κυρα-Φλάτζενας και κατατρόμαξα. Είναι ακόμα πιο τρομακτικόν από όσο φανταζόμουν. Ήθελα να μάθω αν δαγκωνει κιόλας γιατί το να γαβγίζει το έχω σίγουρον. Κι επίσης αν δαγκώνει, ποιο κομμάτι της αρέσει πιο πολύ να δαγκώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κύριε Κροκοδειλοβασίλη:

    Σεμνότης αγαπητόν μου ερεπετόν. Σεμνότις, ταχύτις κε αυτοσυγκένδρωσιν.
    Θα σας περιμενω λοιπόν όλους με την κορδέλαν εγαινίων.

    Γαλάζια, πράσινη, η ρόζ; Την γνώμην σας,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρακαλώ πολύ, τι eίναι "τσιτσιπρέκια";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερίτιμε δόκτωρ, συγγνώμη για την παρέμβασις, αλλά σαν πολύ αέρα δεν έχετε δώσει στη συμβία σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ κύριε Χάμπιλις:

    Τι να σας πώ, κύριε μου...Λυπάμαι, μα όπως φάινετω είσθε ακόμα είς ημιαγρίαν κατάστασιν δια να ενιώσετε κε να καταλάβετε τας ψιλάς μου φωνητικάς συχνοτήτας.

    Σας λέιπη παιδείαν,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ κύριε Ηνίοχε:

    Πραγμάτικά, η Φλαντζόπολη θα γίνη η χαρά του πάικτη.

    Πάντως να σας ενημερώσω πώς επειδη η γυνή μου ευρίσκετω είς περίοδον διαίτης έχεη ελατωση τας δαγκώματιάς, άρα μπορείτε να είσθε σίγουρος πως δεν θα σας επιτεθή.

    Της έκρυψα κε την μασέλαν,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή κυρία Τανίλα:

    Τα τσιτσιπρέκια eίναι ένα απο τα σύμβολα της Τζατσουφιάς.
    Τα τσιτσιπρέκια eίναι ο φάρος της πολιτισμικής μας παραδόσεως.

    Τα τσιτσιπρέκια eίναι κε αυτά που κρεμάμε είς το λαιμόν μας,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσείς κυρία Πασταφλώρα τί είστε και τα λέτε όλα αυτά για μένα; Εχετε κάποια εξουσιοδότηση; Εχετε κάποια θέση ή έτσι το πετάξατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αξιότιμη, κυρία Πασταφλώρα:

    Συγνώμην, δεν ξέρω πώς ανεκάλυψε το σχολιον σας η συμβίαν μου. Πάντως θέλω εδώ να σας ενημερώσω πώς το να την αφήνω να μου αφήνη σημειώματα είς τον τροφοψυκτήρα μου είναι ίσως κε ο μοναδικός αέρας (πατέρας) που της έχω επιτρέψη να ασκεί πάνω στα πρωθυπουργικά μου καθήκοντα.

    Εχω μίαν πλούσιαν συλλογήν απο δάυτα,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κλουβί μου θέλει καθάρισμα πάντως!
    Το κλουβί μου θέλει καθάρισμα πάντως!
    Το κλουβί μου θέλει καθάρισμα πάντως!

    Κροοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αξίοτιμε Ιατρέ μου, σας ευχαριστώ θερμώς δια το χειρόγραφον της εκλεκτής σας συζύγου.
    Ελπίζω να ακολουθήσατε τις οδηγίες του σημειώματός της και να μην εθύμωσε.

    Παρακαλώ διευκρινίσθε μου. Λέγοντας στο τέλος Κοκό, εννοεί τον αξιομακάριστο τέως βασιλέα μας ή μήπως εννοεί το τσιριμπίμ-τσιριμπόμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή κυρία Ταξιδιάρα:

    Σας πληροφορούμε πως ο μόνον που έχουμε αφήση ακόμα απ' εξω είναι το μουσικόν άρισθούργημα.

    Με το κοκό φυσικά κε εννούμε το φίκι-φίκι,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυρία Φλάντζαινα, μην είστε τόσο αυστηρή με τον δόκτορά μας.
    Το σημείωμά σας αναρτήθηκε στο blog "ιδιογράφως"...
    Τα σέβη μας στον συμβίο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητε μου Κυριε ' δια την μουσικη μου παιδεια απαξιω να Σας απαντησω. Η οποια αν θελεται να ηξευρεται ειναι σαφως πλουσιοτερα της ηδικην σας.Σας γνωριζω ,διοτι μαλλον δεν το γνωριζεται οτι υπαρχουν και αλλα τραγουδια περαν του "βουνου" του Νταραλα .Αυτη η εμμονη σας εις αυτο και μονο αυτο το ασμα ,ειναι χειροτερο και των κορναρισματων φωνικων εκτελεσεων Σας.Και ερωτω καλλοπροαιρετα παντα. Γιτι τραγουδατε αγαπητε μου,δεν λυπασται τον κοσμο που σας ακουει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ σας ευχαρτιστούμε πολύ για αυτή την ευγενική προσφορά σας Δρα! θα φτιάξετε και τράπουλα τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dr Flantzas!

    Η γυναίκα σου είναι ένας "θησαυρός"!
    Να την χαίρεσαι!
    Να σου υπενθυμίσω όμως, πώς:
    «γυναίκα που αξίζει το βάρος της σε χρυσάφι, πιθανόν κοστίζει άλλα τόσα για να τήν συντηρείς»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κύριε Οτογκράφ! Αν και δεν βρίσκω τι δουλειά μπορεί να έχει ενα ιδιόχειρο σημείωμα μου στο μπλόγκ σας, σας ευχαριστώ. Οσο για τα προσωπικά μου με τον Δωρόθεο, δεν σας πέφτει και λόγος,(ορίστε μας)!

    Πείτε μου σας παρακαλώ όμως, το όνομα σας είναι Νορμανδικό; Τον Ραμπιτογκράφ τι τον έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ κύριε Χάμπιλις:

    Επίσης καλοποροαιρέτως κε ημείς κάνομεν υπομονήν με εσάς ως γείτονα καθότι καταλαβαλινομεν πώς καθ' οτι είνηκεν άνοιξις, εσείς ως ημιάγριος ουρλίαζετε είς το σπήλαιον σας μέρα μεσημερι προς αναζήτησην ερωτικού σας συνδρόφου.

    Κανομεν δεινοσαυρίσιαν υπομονήν κι εμείς,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή κε Λυρική Πετρούλα:

    Σας ευχαρσθούμε δια την εμπιστοσύνην που βρίσκετε είς τα προϊόνδα κε τα παίγνειαν μας, αλλά αφήσθε μας σας παρακαλούμε να πάρομεν μίαν ανάσαν δια την επομενην μας παραγωγήν.

    Κόψε κε μοίρασε,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ κύριε Ανώνυμε:

    Δια αυτόν ακριβώς τον λόγον έχομεν ανοίξη εναν λογαριασμό είς τας Ελβετίας.

    Ολλαλλαλλάϊοοο,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το κλουβί μου ακόμα θέλει καθάρισμα!
    Το κλουβί μου ακόμα θέλει καθάρισμα!
    Το κλουβί μου ακόμα θέλει καθάρισμα!

    ...Πουίίίί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένε μου πρόεδρε, φοβούμαι ότι αν δεν καθαρίσετε τα του πουλιού σας εγκαίρως, οι αναταράξεις της συζυγικής κλίνης σας θα μειωθούν αισθητά. Κι αυτό ποιος ξεύρει τι συνέπειες μπορεί να φέρει εις την πατρίδα μας;
    Προσφέρομαι να φιλοξενήσω τον κύριο Λεό εις την φωλιά μου, στο φυσικό του περιβάλλον τη ζούγκλα, μέχρις ότου αποκατασταθεί ο κλωβός του.
    Θα τον μάθω και να κυνηγά κουνούπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Που πονάτε, παρακαλώ;